Kontakt

W Adapt-r uważamy, że bardzo ważne jest dostarczenie dobrego produktu. Chodzi nie tylko o fizyczny produkt, ale także o ogólną obsługę klienta. Jeśli masz sugestie dotyczące ulepszeń, skarg i / lub komentarzy chcielibyśmy je usłyszeć – adres: [email protected] 

Oprócz adresu e-mail można skontaktować się telefonicznie pod numerem +31-6-57 02 77 76 w dni robocze od 12.00 do 17.00. Pod tym numerem można również komunikować się z nami za pośrednictwem WhatsApp.

Masz „czas na przemyślenie” – 14 dni od dnia otrzymania produktu na zwrot towaru bez podania przyczyny. Produkt można zwrócić tylko w nienaruszonym stanie i w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu. Zwrot pieniędzy za zamówienie otrzymujemy na własne konto klienta. W ciągu 14 dni klient otrzyma pełną kwotę zamówienia.

Jeśli zgłosisz przesyłkę zwrotną do nas za pośrednictwem [email protected], przetwarzanie przesyłki zwrotnej zajmie mniej czasu.

W przypadku przesyłki zwrotnej prosimy o podanie swojego numeru zamówienia, abyśmy wiedzieli, od kogo jest paczka.

Wszystkie nasze produkty objęte są okresem gwarancji 24 miesięcy. Jeśli po upływie tego okresu produkt zostanie uszkodzony, skontaktuj się z nami, aby umówić wadę. Zrobimy wszystko, aby zapewnić właściwe rozwiązanie.

Jeśli masz skargę na usługi, których doświadczyłeś, uprzejmie prosimy o przesłanie nam skargi drogą elektroniczną. Można to zrobić pocztą elektroniczną, zwykłą pocztą i / lub telefonicznie. Weźmiemy pod uwagę Twoją skargę i spróbujemy ją rozwiązać i poprawić  dla zadowolenia wszystkich klientów.

Nasze dane:

Po otrzymaniu skargi wyślemy Ci potwierdzenie. Odpowiadamy na Państwa skargę w ciągu 14 dni. Jeśli potrzebujemy więcej czasu, poinformujemy Cię o tym w odpowiednim czasie.